170609

godförmiddag!

Fredag idag vilket innebär att jag laddar upp inför jobbehelg! 
Är inte speciellt taggad inför de, hade hellre varit hemma med A hela helgen och fixat i hemmet.
Men idag börjar jag ju inte förens 16:00 så då hinner jag med lite saker här hemma.
Hade imorse en liten hund som låg och morrade på sin egen spegelbild!

Diesel, livet | |
#1 - - A M:

Vilken fin vovve! Så himla skönt med fredag!
sv: Ja du borde verkligen testa! Så gott :D
Trevlig helg <3

Svar: ja dock har jag jobbehelg nu! hade gärna varit hemma istället på helgerna!
Hanna Olsson

#2 - - Gabriella :

Åh såå söt, hoppas att jobbandet gick bra!!

Svar: ja de har gått jättebra! :)
Hanna Olsson

#3 - - Amanda CL:

vilken sötis!

Svar: den finaste jag vet! :)
Hanna Olsson

#4 - - Days by Johanna:

haha inte lätt och se sig själv i spegeln alla gånger

Vad jobbar du med? :)

Då verkar giraffen vara populär om vi inte bor nära varandra! :)

Svar: jag är undersköterska! tyckte de stod att du bodde i Kristianstad? jag bor bara ca 2 mil utanför :)
Hanna Olsson

#5 - - Pauline Hurtig:

så söt :)

Svar: finaste jag vet :)
Hanna Olsson

#6 - - Nina Bergquist:

Vilken underbaring du har. så söt!

Svar: den finaste jag vet! :)
Hanna Olsson

Upp