15 juni 2017

jahapp,

Nu va de snart dags att göra vid sig för att bege sig mot jobbet.
Sen är de bara imorgon också sen tar jag helg! Imorgon är de student för min nästkusin Calle! Sen blir de en lugn helg för lilla fröken Olsson. 
Ska även på lördag köra A till och från en student så jag får agera lite privat taxi där för honom, men vad gör man inte för den man älskar?

livet | |
#1 - - Netti Starby:

Vad kul med studentfirande och ha en fin dag! :-D Kramis

Svar: ja problemet är bara att man saknar sin egen student lite grann x)
Hanna Olsson

#2 - - Carolina Thoor:

Haha härlig bild! Åh vad roligt att din kusin tar studenten och härligt med helg. Jag har också en dag till och sedan går jag också på helg, Så skönt det ska bli :D

Sv; haha ja, visst! Det hade inte varit helt fel att få återuppleva den dagen igen :D

Svar: ja de ska bli riktigt skönt med ledig helg! :)
Hanna Olsson

#3 - - MALIN:

Hoppas att du har haft en bra dag! Kram

Svar: jadå tack detsamma!
Hanna Olsson

#4 - - Sara Ekman:

Skönt med helg :)

Svar: ja riktigt skönt :)
Hanna Olsson

#5 - - Linda:

Åh, så mysigt :-D

Svar: ja verkligen jättemysigt! :D
Hanna Olsson

#6 - - Amanda:

Så kul med student<3

Svar: ja verkligen :)
Hanna Olsson

#7 - - J:

Hoppas jobbet går bra!!

Svar: jadå de går jättebra! :)
Hanna Olsson

Upp