11 juni 2017

Sjosan kosan?
eller vad man ska säga en söndags kväll som denna. 
Nu är vi äntligen hemkomna. Har först jobbat 7-14 idag sedan va de hem och göra vid sig för sedan blev det kalas för min älskade lilla mormor. Jättemysigt och så god mat! Vi fick exotiskplanka!
Nu ligger jag i sängen och orkar typ ingenting. Funderar starkt på att sticka och köpa godis. Är så sugen på det och jag har ju inte hunnit ha något fredags eller lördags mys med tanke på att jag jobbade kväll båda dagarna. 
 
Jag är lite sån som person att jag äter godis lite när jag känner för det... vilket är väldigt ofta haha! 
Jag lever efter att man ska leva gott för man lever bara en gång.
 
 
livet | |
#1 - - Amanda:

Haha fy vad godissugen jag blev av bilderna <3

Svar: Ellerhur? alltid lika gott med godis x)
Hanna Olsson

#2 - - J:

Mysigt!!

Svar: jättemysigt! :)
Hanna Olsson

#3 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag äter också godis när jag känner för det, men för mig är det mer sällan. Tyvärr (eller hur man ska se på saken) känner jag för chips och ölkorv lite oftare, haha >.<

Svar: åhh ölsort som är så gott
Hanna Olsson

#4 - - Pauline Hurtig:

åh så gotta! blev de godis köp?

Svar: jaaa det blev de x)
Hanna Olsson

Upp