10 juni 2017

godmorgon!

Jobbekvällen igår gick jättebra! Och vi kör på en kväll till idag för att sedan jobba en dag imorgon!
Diesel hade också varit jätteduktig, han är ju nu mera hemma själv medans jag jobbar så min syster och mamma går några rundor med honom medans jag jobbar! 
insåg även att idag är det exakt 1 år sedan jag tog studenten! jag har alltså varit usk i 1 år nu! 

Diesel, livet | |
#1 - - Amanda CL:

Han är så söt! :)

Väljer man någon speciell inriktning när man läser till uska, tänker akutvård, äldreomsorg eller så? :)

Svar: jag valde ju att läsa äldres hälsa och livskvalitet då jag jobbar på boende. Men hade jag velat jobba på sjukhuset hade de ju blivit akutsjukvård osv :)
Hanna Olsson

#2 - - Days by Johanna:

Skönt han kan vara hemma själv nu :)

Svar: ja verkligen jätteskönt! :)
Hanna Olsson

#3 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Bra jobbat :D

Svar: tackar :D
Hanna Olsson

#4 - - Amanda:

Åh så söt hund<3

Svar: den finaste jag vet! :)
Hanna Olsson

#5 - - Gabriella :

Sååå söt!!

Svar: den finaste jag vet! :)
Hanna Olsson

#6 - - Carolina Thoor:

Åh vilken sötnos! Ja, att vara undersköterska är verkligen en frid och fröjd. Jag arbetade under ett år på ett äldreboende men nu för tiden arbetar jag på ett sjukhus. Riktigt givande & kan rekommendera det till dig! :) har själv varit undersköterska i 2 år sen 5/6. Underbart jobb som sagt :D

Sv; ja, det var det verkligen! :D

Svar: ja de är verkligen ett helt underbart yrke!
Hanna Olsson

#7 - - Linnéa:

Åh så fin vovve <3

Svar: finaste jag vet :)
Hanna Olsson

Upp